Diumenge el matí es va celebrar al circuit de Montmeló, el duatló de carretra de Granollers, el CN Vic ETB i va participar amb una bona representació de triatletes del club. L’equip masculí va aconseguir la segona posició per equips per darrere l’equip de casa el Triatló Granollers. Els tres duatletes que van puntuar van ser, Marc Gracia 6è , Pau Gonzalez 5è i Jose Luis Alvarez 11è . En categoria femenina va destacar la Núria Peix va ser quarta absoluta.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
